tjejbesök

Har haft besök av Joanna och gud så underbart det var, insåg hur mycket jag har saknat henne och våra samtal. När någon man umgåtts med varje dag i tre års tid inte längre går att träffa hela tiden så blir det svårt och man glider automatiskt isär men trots att vi inte har umgåtts nästan något sen vi slutade gymnasiet så har det inte varit så skönt och lätt att prata med någon som det var idag.  Så nu tänker jag inte låta besöken glida isär med tiden, för med tanke på att jag antingen pluggar eller sitter själv hemma hela dagarna så kan jag ju istället göra något trevligt och umgås med henne när jag har tid.. Smart Cizzi^^  Borde plugga nu också, speciellt när man fått lite extra material av underbara Joanna, så ska sätta mig och leka smart så jag inte verkar helt lost imorgon när vi ska plugga i skolan, nog för att jag redan är det och kommer kugga som fan, men vadå det är ju värt ett försök^^  Utlovades ju bilder på nya frisyren också so here it comes... Måste ju försöka se lite smart ut också;  

              

                                                                                                                                 Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0