tjuvlyssnat

Man ska ju inte  lyssna på folks samtal ska man inte men idag så hade jag inget val, stod och väntade på Mimmi vid bussen som jag skulle få tillbaka lite saker som hamnat här och fick höra den roligaste disskusionen på länge. Står där och väntar när det kommer två tjejer 15/16 år ålder och båda verkar hemskt upprörda efter att de stått där och disskuterat en stund där orden otrogen, film, äckel, svin och störd var med ex antal gånger så insåg jag till slut att de stod och disskuterade hur den ena tjejen hade kommit på pojkvännen med att titta på porr. Anledningen till att detta var så hemskt var för att de inte haft sex på några dagar pga att hon hade mens och då ansåg hon att han var otrogen när han satt och där hade lite trevligt för sig själv. Så där stod dessa flickor och disskuterade om hon var tvungen att lämna honom eftersom han nu varit "otrogen" fast det ville hon ju inte eftersom hon älskade honom.. men det bästa kommer här! Efter att disskusionen hållit på en stund säger den här brudens polare, Men du, är man verkligen otrogen om man tittar på porr, du brukar ju göra det..
Som tur var kom Mimmi då för där gick min gräns för hur mycket jag klarade av innan jag dog av skratt, otroliga människor det finns ibland, man blir nästan förvånad.

                             
                                                                                                                              Over and out // Cizzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0