Det är jag och dumbo


                   


Har nu börjat piggna till lite efter några dagars dödlighet, legat i soffan och tyckt allmänt synd om mig men nu börjar jag till och med bli så pigg att jag har en ordentlig bh under min ordentliga t-shirt och inte bara en sunkig gammal tröja där det står att jag druckit bäversnaps i säfsen, fast den är också ganska söt tycker jag^^ Ska satsa på att plocka undan lite här hemma innan jag packar ihop mina saker och sedan sätter mig ner för att göra klart mina studier, sen så får vi se om det går bra med tentan med tanke på de senaste dagarna men hoppas kan man alltid. Sen så är det ju Säfsen imorrn, vilket innebär att jag får träffa Emelie!! Har saknat den flickan något så oerhört men nu så kommer jag vara uppe i skogarna i fyra dagar och ha det trevligt, får väl se om lägenheten är hel när jag kommer hem men det ska den nog vara. Nej nu ska jag vara lite vettig och ta tag i den här dagen. Kanske blir något vettigt gjort, tänkte även roa er med spännande fakta.

                                             En mygga har 47 tänder
                                                                                          Over and out // Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0