Härliga dag

Idag är en sådan där dag då man bara vill skutta omkring och sjunga falskt, jag har tretusen saker att göra och är jätte trött men är av någon konstig anledning ändå på riktigt bra humör. Sitter och sjunger lite för mig själv och ska starta med seminarium nu och efter det ut och springa en vända. När bestämde jag mig för något sådant och kände att jag ville det utan att någon peppade mig sist? Ja det vette gudarna men idag så känns allt bara topp. Det finns hopp för allt när jag sitter i en kaotisk lägenhet men ändå klarar av att vara lugn och samtidigt plugga.. Hade det varit en annan dag, en hemsk måndag som exempel, då hade jag inte klarat av att koncentrera mig utan hade sprungit omkring som en dåre och plockat överallt men nu är det en bra dag och jag ska skriva lite här. Ha en toppen dag alla där ute och glöm inte...

Dagens onödiga fakta;
När något irriterar dig krävs 42 muskler i ditt ansikte för att göra en bekymrad min

          

                                                                                    Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0