I KNOW he has a name. But we call him Really Old Guy.

Andra dagen som magsjuk, finns det något som är så underbart som att bli magsjuk när man har tretusen andra saker att tänka på, omtenta som jag nu definitivt inte kommer hinna med eftersom min hjärna är som ett sönderkokt ägg, missade även seminarium idag så där blev det kompletering och sen jobba som skidlärare i helgen. Allt blir bara mer och mer underbart.
Men ska försöka vara lite glad, idag har jag och min kära pöjk varit tillsammans i ett halv år, tiden går fort när man har roligt och är kär.
Måste nu tyvär lämna datorn och spy, eller äta lite soppa. Har inte bestämt mig än faktiskt.

       

                                                                                       Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0