I köket finns inga...

inga byxor... I rymden finns inga känslor och i mitt kök finns definitivt inga byxor. Hur tusan kan jag vara så förvirrad att jag går ut i köket för att hämta ett par byxor? Vad tänker jag med idag.. Ähh varför tänka, lever i min egen takt och har det bra, får besök av Jennie här om ett tag, trevligt trevligt. Sen blir det box och slå ut lite aggresioner och skaffa muskler/kondition, de två sakerna har försvunnit på senaste tiden har jag insett men nu är jag på gång igen och kör hårt på att komma i trimm:D
Nej nu ska jag fortsätta mysa under filten och skriva om missbruk under tiden som jag väntar, ha en super dag och ett super liv! Nu är jag glad och det kan jag lova, så här bra humör var det länge sen jag var på.

P.s. Ni som inte sett I rymden finns inga känslor, Ni MÅSTE se den!!! Den är helt underbar, skrattade och grät så det stod härliga till..

p.s 2 Jag vill åka bräda och skidor


         

                                                                                     Over and out // cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0