Barn

Har haft fint besök av Joanna idag vilket verkligen var behövligt. Prata av sig lite och ha kul.. Kom in på ämnet barn när det plötsligt slog mig, jag kanske aldrig kommer kunna få barn. Just nu så har jag inga planer på att skaffa det men självklart vill jag ha barn i framtiden. Men som det ser ut nu så är det ytterst tveksamt om det är möjligt, med mina mediciner så finns det ingen möjlighet att jag ska kunna få barn, eller jag kan ju få barn men det skulle bara vara elakt mot barnet. Skulle jag skaffa barn nu är chansen att barnet är friskt eller ens överlever minimal och om det överlever det kommer det antagligen vara så sjukt att möjligheten att han/hon ska kunna leva ett normalt liv inte finns. Barnet skulle lida av sådan kraftig abstinens och ha sådana skador på kroppen och det skulle jag inte kunna leva med, veta om att det är jag som gjort att det blivit så. Skulle jag bli gravid och få anfall, vem vet då vad som skulle hända, landar jag på magen när jag får anfallet så är chansen stor att det blir missfall. Frågan är om jag ens kommer våga chansa och skaffa barn någon gång i framtiden.. Hej då världen nu ska jag drunka i onödiga papper eftersom jag ändå kommer kugga på tentan, positiva jag..


                                                                                                                            Over and out // cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0