hej världen

Har inte visat mig här den senaste tiden men det blir väl så när man försöker göra något vettigt av sitt liv. Vad har hänt den senaste tiden då.. Ja, jag har väl försökt plugga ordentligt vilket går sådär.. har omtenta på torsdag som jag känner på mig kommer gå åt helvete men man ska vara positiv så det är bara att le och se glad ut. Det nyår som var i år, det var nog faktiskt ett av de bästa som varit.. ägnade dagen åt att åka bräda sen blev det att baka vedugnseldad pizza och till sist dra ner och festa på hyttan innan jag och Felix drog oss hem i vinternatten. Saknas tyvär bilder men även om jag haft så hade jag inte kunnat visa eftersom det av någon himla anledning inte går att lägga över bilderna från min kamera till datorn. Visade min otroliga intelligens idag när jag upptäckte hur man höjde musiken på datorn genom att enbart trycka på tangentbordet istället för på skärmen. 

Bild tagen i bilkö mot karlstad, någon människa som kört av vägen med husvagn
        

                                                                                                                                   Over and out //cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0