TP, trasiga tänder, heroin och sånt

Då var man äntligen hemma, fått sova i den egna stora sängen inatt och det kan jag lova var otroligt skönt. Nu ska här inte missuppfattas för det är jätte kul att komma hemifrån ibland och åka och hälsa på folk men ack så skönt det är att komma hem. Nog för att det är smått kaotiskt här hemma och att jag måste städa men att få vara hemma är ändå underbart.

Har även under denna helg kommit fram till att jag är alldeles för dåligt allmänbildad och att TP är det värsta spel som finns! Jag är verkligen totalt värdelös på det, det jag kunde var hur många gånger findus fyller år och att en kanin alltid landar på alla fyra. Som sagt jag är totalt värdelös på TP. Tillråga på allt så var det TP som förstörde min tand. Sitter man och spelar TP med Felix, Frida och hennes kompis och de tre kan bra mycket medan man själv inte kan ett skit ja då blir det lätt så att man roar sig med annat. Tex att sitta och bita på öppnarpluppen till en ciderburk, ja det är otroligt korkat men när man är uttråkad och trött så tänker man inte så mycket och tada så gick tanden sönder. Tugga inte på sådana saker..

Har även diskuterat W.O.W och insåg att anledningen till att jag aldrig provat, det är för att jag skulle fastna direkt om jag gjorde det. Jag fastnar för guds skulle för spel där man är en groda som spottar kulor och kan sitta med det i flera timmar. Nej jag säger som min kära pojkvän har kommit fram till, W.O.W är lite som heroin, man kan hålla på med det själv eller i grupp, man pratar inte om det med personer som inte håller på med det och man pratar inte om det högt när man är ute någonstans.



                   

                                                                                                                                Over and out // Cizzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0