knark och sånt

Sitter och håller på med lite knark, riktigt spännande faktiskt.. Nu ska här inte tros att jag tar några droger (om man bortser från alla mediciner haha) nej sitter och pluggar och tar fram lite om missbruk och behandling. Gud vad jag älskar min utbildning! Bästa valet för mig tror jag som jag någonsin gjort. Vad hade jag missat om jag inte hade börjat plugga här, jag hade missat flera otroliga upplevelser, jag hade missat massa fina vänner, jag hade inte bott med den underbara pojkvän som jag nu gör. Att börja plugga är det bästa jag någonsin gjort. Love is my drug och just nu är hela livet fyllt av denna underbara drog!


                            

                                                                                                                                  Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0