nattliga skrik och rosa muffins

Har trivts jätte bra här i lägenheten, fram till nu, nu sitter jag istället och är jätte nervös och har låst dörren vilket jag aldrig gör annars. Anledningen till detta är allt annat än trevlig och har gått runt med en klump i magen hela dagen. Vaknade klockan två inatt av ett skrik och två smällar, både jag och Felix sätter oss upp. Jag var fortfarande halvt sovandes på något konstigt sätt med tanke på förklaringen av skriket som Felix gett mig. I mitt sömndruckna tillstånd sa jag tydligen att Felix inte skulle gå ut och sen somnade jag om, känner mig hemsk för det. Felix var iaf uppe och tittade och såg då en bil som stod här utanför med motorn igång.. Hur kan jag bara somna om, jag kommer knappt ihåg att det hände.. Tänk om det var någon som blev skadad och jag inte gjorde något. För att förtränga det här så går jag runt och plockar, har garnerat muffins med glasyr och strössel och ska ställa mig och laga ordentlig mat sen, förlora mig i någon bok, kanske skriva lite och göra allt för att fördriva tiden tills Felix kommer hem så vi kan äta och se om det finns möjlighet att hitta någon ny lägenhet som inte är allt för dyr och som ligger närmare stan.

             Vill ha min mysevovve här och krama på just nu också!!





                                                                                                                                  Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0