Om man inte visste bättre

Humörsvängningar som liknar en hormonstin flodhäst, morrar, svär, gråter, skrattar, irriterad, nollställd.. Jag är just nu den ultimata vännen och flickvännen, måste vara underbart att umgås med mig. Fast jag trivs ganska bra med mig själv ändå, vem skulle annars roa världen? Så nu har vi, eller jag rättare sagt, kommit fram till några möjliga orsaker till detta.
1, Varit lite problem med skolan nu som gör att jag blir arg och låter det gå ut över allt annat
2, Jag har grova psykiska problem
3, Min medicin har jag bildat en tolerans mot, vilket gör att den inte verkar på rätt sätt längre
4, Jag kommer få mens smart
5, Jag är gravid

Då är det ju bara frågan vad det är, för visste jag inte bättre så hade jag varit helt säker på att jag var gravid med tanke på hur jag kände mig igår, tack gode gud för att här inte ska klämmas ut några ungar på ex antal år.

Håller på och letar ny lägenhet nu också, får se om vi har tur och får en tvåa nere i tyble, vore riktigt skönt att få möjlighet till något större. Blir lite trångt och stökigt när man är två personer i en liten etta på 22 kvadrat, men va tusan det känns bra ändå. Ska nog skicka iväg karln för att fixa tvätten snart också, måste slängas in i torktumlaren. Sen så ska det packas också, gud vad jag är duktig på att skjuta upp saker.

Måste klippa mig, färga håret skulle vara rätt gött också.. Börjar bli ganska vacker utväxt men det är väl sådant som jag får stå ut med om man ser till hur ofta jag färgar mitt hår. Ska göra något kul den här gången, något extra drastiskt, nog för att det brukar bli ganska mycket kul rätt ofta men nu jäklar så ska jag satsa ordentligt, vill ha tillbaka mitt blonda hår också känner jag. Lilla blonda jag. Nej nu är det dags att skicka iväg karln till tvätten och dags för mig att plugga. 


               Fick lite flashback och vart tvungen att kolla runt lite, haha härliga bulgarienXD

                      



                                                                                                                                  over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0