snart är det dags för fredagsmys lalala

Salstenta är avklarad, gött! Så nu är det bara att hoppas att den går vägen så jag blir godkänd den här gången. Så nu jäklar håller vi tummarna allihop så att jag får godkänt!
Opponering på uppsats är avklarad, gött! Nu ska enbart några kompleteringar på den göras och jag ska väl fixa den här opponeringen som ligger här hemma också men duktig som jag är fixar jag det med.
Fått hem böckerna till nästa kurs, eller ja nästan alla, två böcker glömdes ju skickas med så det hoppas jag blir gjort av lycknis.
Gjort i ordning kassler som ska in i ugnen sen så att jag för första gången den här veckan kan få äta mat med karln, nästan som att vi inte bor tillsammans med tanke på hur många timmar vi ses varje dag men i helgen blir det till att ta det lugnt och slappa, vila hjärnan helt enkelt.
Ser man det såhär så har jag ta mig tusan hunnit med bra mycket idag, känner mig riktigt duktig^^  Har jag dessutom tur så kommer kusin och hälsar på i helgen, alldeles för länge sedan som jag träffade henne. För länge sen som jag träffade familj och släkt överlag, nästa helg blir det antagligen att åka till Skövde och hälsa på Felix familj. Skulle vara trevligt det också så jag också får se hur det nya köket ser ut.

Fick besök av Martina förut och satt och tittade på en dokumentär angående reklam för barn, USA självklart. Man blir fan rädd, sexåringar som klär sig i korta kjolar, de sminkar sig och beter sig som att de skulle vara 10 år äldre än vad de egentligen är,  pojkar som leker med pansarvagnar. Man blir mörkrädd, vart är världen påväg när barnen måste äta vissa saker för att de ska vara coola, de måste ha speciella kläder för att få vänner.. Nej herregud vad håller världen på med, som tur är så är den formen av reklam inte tillåten i Sverige.

Nej nu ska jag återgå till studier och vänta på Felix och James Bond, snart är det helg och då är det minsann vila som gäller, snart är det dags för fredagsmys lalala :)



               


                                                                                                                                over and out // cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0