Teknikskräp!!

I mitt nästa liv ska jag se till så att tekniken och jag förstår oss på varandra. Har försökt i två himla dagar nu och försökt lägga in bilder på datorn från kameran men datorn har bestämt sig för att vägra ta emot dom, *pling* dagens I-landsproblem. Men när man har fina bilder som man inte vill ska försvinna och som man vill spara så är det väldigt irriterannde. De fina bilderna från jul och nyår.. fina minnen som jag vill ha kvar. Men men får väl skaffa en ny sladd och hoppas att det inte är datorn det är fel på.
Har nu tagit ett ordentligt tag i det här med att leta större lägenhet men med tanke på pris och hur svårt det är att få en bra lägenhet så kommer det nog ta ett bra tag innan det sker. Men idag ska jag bara njuta av dagen, ska skriva in några referenser på power pointen och kanske tvätta om det finns tid men annars så ska jag enbart slappa, sitta i soffan med en kopp te och en bra bok. Titta på några avsnitt av Greys, känns som en riktigt bra dag och ser faktiskt fram emot när vi ska göra vår redovisning imorrn och sedan bär det ju av till Skövde på fredag och hälsa på familjen Whiss. Ser fram emot det riktigt mycket och kommer dessutom skaffa mig nya jeans förhoppningsvis. Det som är lite jobbigt är att när jag vet att vi ska åka och hälsa på dem så saknar jag bara min egen familj ännu mer och vill träffa dem. Måste åka hem och träffa dem snart, åker hem en sväng på tisdag men ska då på möte med friluftsfrämjandet så vet inte hur länge jag kommer kunna träffa dem. Nästa helg måste jag åka hem för annars kommer det bli jobbigt. Trodde inte att jag skulle sakna att vara hemma hos dem så mycket när jag flyttade hit men det gör jag. Leka med lilltjejerna, snacka strunt med Gianna, mysa med vovven och prata och ha trevligt med pappa och Linnea. Nej nu ska jag slå en signal hem och se om det är någon hemma som har tid och prata med en liten flicka med hemlängtan.

                

                                                                                                                                  Over and out // Cizzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0